LEGO Voyagers — poradnik do trofeów

LEGO Voyagers — poradnik do trofeów to kompleksowy przewodnik dla graczy, którzy chcą w pełni odkryć wszystkie sekrety tej kolorowej przygody i zdobyć platynowe trofeum. W artykule znajdziesz szczegółowe wskazówki dotyczące wyzwań oraz sposobów na odblokowanie osiągnięć w jednym przejściu gry, bez jej powtarzania.

  • Tytuł gry: LEGO Voyagers
  • Platformy: PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC
  • Liczba trofeów: 39 (20 brązowych, 15 srebrnych, 3 złotych, 1 platyna)
  • Poziom trudności platyny: 1/10
  • Czas potrzebny do zdobycia wszystkich trofeów: 3-4 godziny
  • Zbugowane trofea: Nie
  • Wymagany multiplayer: Tak, lokalna lub sieciowa kooperacja. Gra posiada Friend Passa, więc towarzysz nie musi kupować gry.

W LEGO Voyagers gramy razem z drugim graczem i warto mieć na uwadze, że trofea/osiągnięcia odblokowane są dla obu graczy jednocześnie.

LEGO Voyagers — poradnik do osiągnięć i trofeów

Trofeum: Zrobiliśmy to! – Ukończono wszystkie wyzwania

Wpadnie po zdobyciu wszystkich trofeów. Jeśli nie przeoczycie niczego po drodze, to będzie to po trofeum „Przyjaciele na zawsze„.


Trofeum/Osiągnięcie: Baw się wszystkimi zabawkami — Baw się wszystkimi zabawkami

Trofeum „Baw się wszystkimi zabawkami” można zdobyć na samym początku gry. Musimy naszym klockiem wskoczyć na każdą zabawkę obecną na placu przed naszym domem i ją „użyć”.


Trofeum/Osiągnięcie: Budujemy! — Po raz pierwszy buduj z cegieł

Trofeum fabularne. Nie do pominięcia. W padnie, gdy pierwszy raz zaczniemy coś budować (wciskając kółko, by wskoczyć na klocek i się nim przemieszczać). Będzie to pierwszy most, który przyjdzie nam postawić.


Trofeum/Osiągnięcie: Latanie w powietrzu — Leć w powietrzu za pomocą rotatora

Do z robienia w trzecim rozdziale. Znajdziemy w nim fragment rozbitej rakiety, a po prawej stronie będzie leżał rotator. Wystarczy na niego wskoczyć i aktywować.


Trofeum/Osiągnięcie: Podążaj śladem ożypałki — Wskocz na wszystkie pałki w rzece

W trakcie przechodzenia 5. rozdziału zauważycie między wysepkami pałki wodne, na które możecie wskoczyć. Zgodnie z opisem, musicie wskoczyć na wszystkie, które znajdują się w tym miejscu w grze. Co ważne, tytuł zlicza pałki każdej osoby razem, więc możecie podzielić się zadaniami.


Trofeum/Osiągnięcie: Po prostu spędzam czas — Posiedzieć na huśtawkach

Na samym początku siódmego rozdziału, po przejściu przez bramę zobaczymy huśtawkę. Wystarczy na nią usiąść z drugim graczem i po chwili wpadnie nam trofeum.


Trofeum/Osiągnięcie: Wyrównanie — Wrzuć ostatniego gracza do wody

W 7. rozdziale musimy dojść do platformy widocznej na poniższym zrzucie. Jeden gracz wskakuje na nią, drugi przechyla wajchę, by wystrzelić go do wody. Jeśli trofeum nie wpadnie od razu — powtórzcie czynność.


Trofeum/Osiągnięcie: Przejdź przez pierścień — Przeskocz przez pierścień z rotatorów

Pod koniec rozdziału 7. natraficie na dwie obręcze (widoczne na zrzucie poniżej). Wystarczy, że jeden z graczy przeskoczy przez pierścień znajdujący się po lewej stronie. Możecie też wczytać rozdział 8 i wrócić się do tego punktu.


Trofeum/Osiągnięcie: Usiądź na huśtawce — Obaj gracze siedzą na huśtawce

Po pierwsze zagadce w rozdziale 8. trafimy na huśtawkę. Wystarczy, że obaj gracze na nią usiądą. Trofeum wpadnie od razu.


Trofeum/Osiągnięcie: Ściągnij to — Usunięto cegłę z uchwytu

Trofeum fabularne. Wpadnie na końcu rozdziału 8 i jest powiązane z fabułą gry, więc wpadnie nam bez większych problemów. Celem jest zdjęcie jednego klocka z konstrukcji, co powoduje jej poruszenie.


Trofeum/Osiągnięcie: Pokaz poboczny — Przerzuć gracza na bok za pomocą zapalnika

Wpadnie mniej więcej w połowie rozdziału 10., gdzie jeden z graczy musi wejść na platformę, a my musimy drugą osobę przerzucić na drugą stronę. Proste i szybkie do wykonania.


Trofeum/Osiągnięcie: Znajdź wszystkie sygnały radiowe — Umiejscowiono wszystkie sygnały radiowe za pomocą anteny satelitarnej

Gdy dojdziecie do miejsca, w którym musicie utworzyć most, operując anteną satelitarną, współpracując z drugim graczem, musicie ustawić ją tak, by odebrać każdy sygnał radiowy. Gdy natraficie na prawidłowy sygnał, głośniki znajdujące się obok Was zaczną grać. To znak, że złapaliście prawidłową „stację”.


Trofeum/Osiągnięcie: Żeglarstwo — Włącz łódź

Trofeum fabularne. Wpadnie w rozdziale 13., gdy odpalimy (lub nasz towarzysz) łódź służącą nam do poruszania się na tym etapie gry Nie ma tutaj nic wymagającego do zrobienia.


Trofeum/Osiągnięcie: Nurkuj z płetwami — Idź popływać w płetwach

W rozdziale 14. w pewnym momencie będziecie mogli odnaleźć leżące na planszy płetwy. Wystarczy, że jeden z graczy wciśnie „kółko” i je ubierze, po czym wskoczy do wody.


Trofeum/Osiągnięcie: Więcej niż potrzebujemy — Podłącz więcej niż wystarczającą ilość źródeł zasilania do mostu

W tym samym rozdziale co poprzednie trofeum (14.), by przejść dalej będziemy musieli zebrać trzy źródła zasilania, które posłużą do otworzenia bramy. By odblokować trofeum, musimy na sam koniec odpiąć czwarte źródło z łodzi i wejść z nim do miejsca widocznego na poniższym zrzucie.


Trofeum/Osiągnięcie: Otwórz Sezam — Otwórz bramę

Trofeum fabularne. Wpadnie w 17. rozdziale po tym, czego możecie się spodziewać, jak otworzycie bramę pozwalającą wejść na teren kompleksu przemysłowego / fabryki. Nie ma tutaj większej filozofii.


Trofeum/Osiągnięcie: Kółko i krzyżyk — Udało mi się zagrać trzy razy z rzędu w kółko i krzyżyk

Pod koniec 19. rozdziału trafimy na leżące po lewej stronie poziomu pole do gry w kółko i krzyżyk. Wystarczy, że jeden z graczy ułoży zwycięską”partię” (tj. trzy te same znaki w jednej linii) i trofeum wpadnie na konto obu graczy.


Trofeum/Osiągnięcie: Trainspotting — Obejrzyj przejeżdżający pociąg rakietowy

Na początku rozdziału 22. będziemy mieli okazję usiąść na ławcę i popatrzeć na przejeżdżający pociąg. W tym miejscu wpadnie trofeum.


Trofeum/Osiągnięcie: Bezpieczeństwo wyłączone — Ustaw przenośnik na nadbieg

Trofeum fabularne. Nie do pominięcia, gdyż jest częścią fabuły LEGO Voyagers.


Trofeum/Osiągnięcie: Toczymy się! — Ukończyć okrążenie na błotnistym torze?

Na początku 26. rozdziału musimy wskoczyć do okrągłych klocków, które znajdziemy na dole poziomu.


Trofeum/Osiągnięcie: Wszyscy na pokład! — Kontynuuj podróż kolejami

Trofeum fabularne. Nie do pominięcia, wpadna w 28. rozdziale gdy wsiądziemy do pociągu.


Trofeum/Osiągnięcie: Niebezpieczne parkowanie — Zmiażdż ciężarówkę pociągiem

W 29. rozdziale, gdzie oddane zostanie nam auto w celu szybszego zebrania torów, musimy zostawić je na torach i gdy odpalimy pociąg, powinien rozwalić nasz pojazd w drobny mak.


Trofeum/Osiągnięcie: Reset do ustawień fabrycznych — Przygotuj kokpit na nowe podróże

Rozdział 31., już w fabryce, w której będziemy składać rakietę. Musimy użyć przełącznika widocznego na poniższym obrazku. Trofeum nie do pominięcia.


Trofeum/Osiągnięcie: Etap 3 ukończony — Etap 3 zakończony

Seria trzech trofeów, które wpadają jeden po drugim w rozdziale 32. Musimy pomalować klocki, które składamy każdym obecnym kolorem.


Trofeum/Osiągnięcie: Etap 2 ukończony — Etap 2 zakończony

Trofeum do zaliczenia od razu po wcześniejszym. Podobnie jak w tamtym wypadku, musimy pokolorować klocki i złożyć część rakiety.


Trofeum/Osiągnięcie: Etap 1 ukończony — Etap 1 zakończony

Trzecia część seryjnych trofeów. Tak jak poprzednio – malujemy klocki, składamy częśćrakiety i to wszystko.


Trofeum/Osiągnięcie: Witamy w szkole — Włączyłem światło na podłodze treningowej

Trofeum fabularne. Nie do pominięcia, wpadnie w rozdziale 33. podczas przechodzenia gry. Gdy dojdziemy do wielkiej hali z kilkoma minigrami do zaliczenia.


Trofeum/Osiągnięcie: Akcelerator — Wyszkolony do startu

W rozdziale 33. czeka na nas parę pobocznych gier do zaliczenia. Jedną z nich jest akcelerator. Wskakujemy do kapsuły, kompan odpala maszynę i wpada trofeum.


Trofeum/Osiągnięcie: Brak okrążenia ciernego — Kompletna klapa podłogowa z łożyskiem powietrznym

W tym samym miejscu czeka na nas tor do zaliczenia. Musimy wskoczyć do pojazdu i przejechać jedno okrążenie. Jedno z trudniejszych, z uwagi na złe sterowanie, trofeów.


Trofeum/Osiągnięcie: Aerodynamika — Zajęcia z aerodynamiki zakończone

Ten sam, 33. rozdział. Wskakujemy do poniższej maszyny, nasz kompan musi ułożyć konstrukcję z klocków w taki sposób, by po odpaleniu maszyny nas nie zwiało. Po zaliczeniu testu wpada pucharek.


Trofeum/Osiągnięcie: Pierwsze lądowanie na platformie zakończone — Pierwsze lądowanie na platformie zakończone

W górnej części lokacji znajduje się maszyna z rakietą. Musimy zaliczyć pomyślnie trzy lądowania na widocznych platformach. To o czym należy pamiętać, że zapłon rakiety należy dawkować i używać go oszczędnie.


Trofeum/Osiągnięcie: Lądowanie na drugiej platformie zakończone — Lądowanie na drugiej platformie zakończone

Podobnie jak trofeum wyżej, choć tym razem mamy trudniej, gdyż platforma znajduje bezpośrednio nad nami. Proponuję spróbować odlecieć nieco w prawo, a później momentalnie w lewo lekko dodając gazu.


Trofeum/Osiągnięcie: Lądowanie na trzeciej platformie zakończone — Lądowanie na trzeciej platformie zakończone

I na koniec ostatnia, najmniejsza platforma w tej minigrze. Najsensowniej jest się lekko wznosić, a nasz partner używa lewego silnika by lekko kierować nas w prawo. Ważna jest tutaj dobra komunikacja.


Trofeum/Osiągnięcie: Trening żyroskopowy — Ukończono trenażer wieloosiowy

Po lewej stronie hali znajdziemy trening żyroskopowy. My wskakujemy, a nasz partner odpala maszynę pobliskim przełącznikiem.


Trofeum/Osiągnięcie: Lądowanie morskie — Zakończono procedury usuwania wody

Prosta minigra, w której nasz partner musi tak ułożyć klocki, byśmy mogli wskoczyć na każdą z pływających boj. Gdy aktywujemy wszystkie trzy przyciski, trofeum zostanie zaliczone.


Trofeum/Osiągnięcie: Dostosowany — Jednostka Mobilności Pozakołowej

Trofeum fabularne. Wpada w rozdziale 34. gdy wskoczymy na widoczne miejsce i zostanie nam założony kombinezon astronauty. Ciężko jest to przeoczyć.


Trofeum/Osiągnięcie: Naprawa satelitów podwodnych — Ukończono szkolenie w zakresie naprawy stacji kosmicznej

W rozdziale 35. trafimy do dużego zbiornika, gdzie naszym celem jest przejście próby naprawy statku kosmicznego pod wodą. Nasz partner musi układać klocki, tworząc nam przejście, a my skaczemy po platformach i przesuwamy wajchy.


Trofeum/Osiągnięcie: Żegnaj mój przyjacielu — Wystartowanie zakończone

Trofeum Fabularne. Wpadnie nam na konto po zbudowaniu rakiety i gdy gracz nr 1 wejdzie do rakiety i zakończy się widoczne na pierwszym planie odliczanie do startu.


Trofeum/Osiągnięcie: Przyjaciele na zawsze — Niezależnie od odległości

Trofeum Fabularne. Otrzymamy je na koniec gry, gdy nasz jeden klocek będzie siedział przy swoim domu, a drugi znajdować będzie się w rakiecie. Możemy komunikować się ze sobą ostatni raz za pomocą kwadratu..

Za pomoc w trofeach dziękuję Kamilowi.

Podziel się:
Paweł Musiolik
Paweł Musiolik

Przez lata prowadziłem serwis PS3Site.pl/PSSite.com. Aktualnie znajdziecie mnie gościnnie m.in. na Gry-Online.pl i dziale rozrywkowym Allegro.

Artykuły: 97

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *